(0.2) Isá, por ës mik vogymuk?
2018. március 03. írta: e STi

(0.2) Isá, por ës mik vogymuk?

Adós vagyok.

Törlesztek.

Bemutatok.

Íme, a családom és a csatolt részek:

  • Manó: Ő, feleség, anya, fordító. Ötletgazda és az otthon melege.
  • Pocak: nagylány. Majdnem négy éves, de pár hete valószínűleg elvégzett egy "Hogyan legyünk 12 éves kiskamaszok?" tanfolyamot. Azóta a legváratlanabb pillanatokban válik kisangyalból követelőző zsarnokká, őrjöngő fúriává, bicskanyitogató suttyóvá.
    A fennmaradó időben a világ legszebb és legügyesebb kislánya.
  • Méreggombóc (tiszteletbeli Kakamatyi): egyéves kisfiú. A világ legidegesítőbb és leggusztustalanabb hangjait tudja kiadni magából, ebben valószínűleg segíti az állandó takony- és nyálfolyás. Igazi durcogó: ordít, ha kell valami, ordít, ha nem kapja meg, de ordít akkor is, ha megkapja. Örömében. Ordít, ha megváltozik, és ordít, ha nem. Az eltérő ordítások alapján jól megsaccolható, hogyan érzi magát.
    Az ordításmentes időkben a világ leghuncutabbul gurgulázó és legviccesebb kisfiúja.
  • Én: morgós vénember, hirtelen haraggal és nagy hangerővel. Az életem szerencsére egy csoda: csoda, hogy Manó kibírja mellettem...
  • Dönci: papíron egy ötéves hím westie. A valóságban egy öntudattal alaposan, kötelességtudattal csekélyen megáldott kutyafiú. Terrier lévén állandó dominancia-harcokat vív velem. Az elutazás napjáig én álltam nyerésre, az elmúlt pár napban ez erősen változni látszik...
  • Izsák: Ford Fusion típusú harci jármű személyek, kutyák és csomagok szállítására. Gyenge páncélozottság, 80 lóerő, ötfokozatú manuális váltó, 335 literes csomagtartó – ideális útitárs hosszútávú és hosszú idejű utazásokhoz.
    Barátunk erősen kétellette, hogy 1 hónapra való cucc, plusz 4 személy, kutya be tud férni egy ilyen kicsi kocsiba. Megnyugtattam, hogy peeeeersze. Pedig akkor még nem tudtam, hogy a kutyának külön utazóketrec kell, ami a fél csomagtartót el tudja foglalni...

Megvolt tehát a miért, a minek, a mivel. A következő részekben a szervezés menetét próbálom visszaidézni.

ajto.png

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualismenekultek.blog.hu/api/trackback/id/tr8513712162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása